Wyniki 

 Kierowca - Magdalena Cieślik - zawsze lubiła sport i ryzyko. Od najmłodszych lat zajmowała się wyczynowym uprawianiem jeździectwa. Jako junior odnosiła wiele sukcesów : Mistrzyni Polski Południowej w skokach przez przeszkody, V-ce Mistrzyni Polski Juniorów. Niestety sprzedano konia, na którym startowała, a klubu nie było stać na nowego, równie dobrego.

Przygoda ze sportem samochodowym rozpoczęła się w październiku 1997 r., kiedy wystartowała w Rajdzie Żubrów na Renault 21 turbo. Wygrała Puchar Pań, w klasyfikacji generalnej zajęła 10-te miejsce. Po tym rajdzie zrozumiała, że chce zająć się tym na poważnie. Uzyskała licencję R II startując w KJS-ach (Konkursowa Jazda Samochodem). Kolejnym etapem na drodze każdego rajdowca jest uzyskanie licencji R I. Już w czerwcu 1998 miała upragnioną jedynkę i zadebiutowała na najtrudniejszym w Polsce rajdzie - RAJDZIE POLSKI. Następne rajdy to : Rajd Imielin - 3 miejsce w klasie N-1, Rajd Warszawski - 11 miejsce w klasie, Rajd Wisły i Karkonoski. Sezon 1998 przeznaczyła na naukę, dojeżdżając do mety we wszystkich rajdach, w których startowała. W roku 2000 wywalczyła tytuł Mistrza Polski w klasie N-1.

Pilot - Magdalena Lukas - startowała w Rajdzie Żubrów i właśnie na trasie tego rajdu obie dziewczyny poznały się. Licencję rajdową uzyskała w roku 1999 i od tego czasu startuje na prawym fotelu z Magdą Cieślik. Jest absolwentką krakowskiej AGH. Brała udział w kilku sesjach zdjęciowych jako modelka. Pilotowała Janusza Cieślika w Rajdzie Żubrów 2001 (II miejsce w klasyfikacji generalnej, Renault Laguna 2.0) i Sebastiana Frycza w Rajdzie Festiwalowym 2002 (II miejsce w klasyfikacji generalnej, Mitsubishi Lancer Evo V). Obok Maćka Wisławskiego, użyczyła swojego głosu w grze komputerowej Rally Championship XTREME.

 

     
    1999 r. :
    Udział w edycji Rajdowego Pucharu Seicento Sporting; wyniki poszczególnych eliminacji :

     
    2000 r. :
    Magdy postanowiły zmienić specyfikację samochodu z pucharowego na klasę N-1. Wyniki poszczególnych rajdów w klasie N-1:

Rajd Karkonoski - bedąc w sytuacji, w której bez względu na przebieg kolejnych eliminacji RSMP nikt już nie mógł zdobyć więcej punktów w klasie N-1 od nich, Magdy przesiadły się do Nissana Micry i uzyskały trzecie miejsce w klasie A-5.

 

Rajd Wisły - w I-szym etapie Magdy wywalczyły dobrą pozycję w czołówce klasy A-5, niestety na początku etapu drugiego nastąpiła awaria silnika wykluczająca je z Rajdu :(

 

 

2001 r.

Od początku sezonu Magdy zaczynają starty w klasie N-4, Mitsubishi Lancerem EVO IV. Sprzęt ten odbiega niestety technicznie od rajdówek, jakimi dysponuje czołówka klasy N-4. Większość samochodów to Lancery Evolution VI.

 

Rajd Zimowy - rajd, który rozgrywa się zazwyczaj w przepięknej zimowej scenerii, jednak w roku 2001 zawodnicy ścigali się także po suchych asfaltach z łącznikami szutrowymi. Magdy w tak trudnych warunkach zajęły jednak 4 miejsce w grupie N (!)

 

 

Rajd Moto - rajd okręgowy, lecz o nie małym już prestiżu. Wystarczy dodać, że na starcie rajdu stawił się Krzysztof Hołowczyc. Magdalena Cieślik wystartowała z drugim numerem startowym. Na prawym fotelu usiadła Anna Baranowska, która po raz pierwszy pilotowała kierowcę w profesjonalnie przygotowanym Mitsubishi Lancerze EVO VI. Już od drugiego OS Magda prowadziła w klasyfikacji generalnej, lecz niestety awaria turbosprężarki na 5 OS wykluczyła obie panie z dalszej rywalizacji po 6 OS :(

 

Rajd Elmot - Magda Lukas wraca na miejsce pilota. Magdy jadąc Mitsubishi Lancerem EVO IV toczyły wyrównaną walkę z konkurentami w grupie N, jednakże seria awarii samochodu uniemożliwiła ukończenie rajdu. Już po 11 odcinku specjalnym załoga wycofała się.

 

Rajd Krakowski - Rajd ten Magdy ukończyły na 7 miejscu w grupie N oraz na 13 miejscu w klasyfikacji generalnej.

 

Rajd Polski - najstarszy, najdłuższy i najtrudniejszy rajd w Polsce Magdy ukończyły na 14 miejscu w klasyfikacji generalnej i 10 w grupie N (RSMP).

 

Rajd Kormoran - debiut samochodem czteronapędowym w szutrowej eliminacji Mistrzostw Polski - 15 miejsce w generalce i 10 w grupie N.

 

Rajd Rzeszowski - jeden z najważniejszych rajdów okręgowych, który od 2002 roku jest eliminacją RSMP. Magda, jako pierwsza kobieta w Polsce, wygrała imprezę tej rangi w klasyfikacji generalnej.

 

Rajd Wisły - na beskidzkich trasach Magdy zajęły 7 miejsce w klasyfikacji generalnej i 5 w grupie N.

 

Rajd Karkonoski - W ładnej jesiennej scenerii Magdy ukończyły na 11 miejscu w klasyfikacji generalnej i 7 w grupie N

 

Rajd Warszawski - ostatnia eliminacja Rajdowych Mistrzostw Polski. Magdy kończą na 12 miejscu w klasyfikacji generalnej i 8 w grupie N.

 

2002 r.

Magdy rozpoczynają pełny cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w barwach Karotki.

 

 

Rajd Zimowy - w tym roku warunki przysporzyły zawodnikom trudności z doborem opon, nie zabrakło śniegu i lodu. Magdy jednak czuły się w zimowych warunkach całkiem dobrze (czego świadectwem może być czwarte miejsce na OS7 w klasyfikacji generalnej) i zajęły 7 miejsce w klasyfikacji generalnej oraz 5 w grupie N.

 

 

Rajd Krakowski -  mimo problemów z silnikiem w początkowej fazie rajdu udało się dojechać do mety na 9 miejscu w klasyfikacji generalnej i 6 w klasie.

 

Rajd Elmot -  awaria skrzyni biegów podczas pierwszego etapu przyniosła duże straty, a wyciek paliwa w połowie etapu drugiego zmusił załogę do kapitulacji.

 

Rajd Polski -  nowe auto - Mitsubishi Lancer Evo VII (pierwszy raz w Polsce) wypożyczone z belgijskiej stajni First Motorsport bardzo spodobało się Magdom, co zaowocowało czwartą lokatą w grupie N i szóstą w klasyfikacji generalnej.

 

Rajd Kormoran -  ponownie polska premiera auta - tym razem Subaru Impreza WRX w najnowszej specyfikacji. Niestety zawieszenie było źle ustawione i na czwartym odcinku specjalnym Magdy wydachowały przy sporej prędkości kończąc udział w zawodach. Na szczęście dziewczynom nic się nie stało.

 

Rajd Rzeszowski -  powrót do Evo VI. Znacznie silniejsza niż w zeszłym roku (zwycięstwo Magd w klasyfikacji generalnej) konkurencja pozwoliła na uzyskanie 7 miejsca w klasyfikacji generalnej i 5 w grupie N.